Reklamace
Níže naleznete formulář ke stažení, který slouží pro reklamaci zboží.
Formulář si můžete stáhnout kliknutím na následující odkaz: formulář pro reklamaci.
Podepsáním dokumentu „Formulář o reklamaci zboží“ potvrzujete, že souhlasíte s reklamačními podmínkami.
Adresa pro zaslání reklamace zboží:
Zuzana Doležalová
Trocnovská 1612
580 01 Havlíčkův Brod
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Prodávající poskytuje na veškeré zboží objednané prostřednictvím svých e-shopů nebo prostřednictvím svých provozoven záruku 24 měsíců (není-li u výrobku uvedeno jinak). Reklamační řád je platný pro odběratele (tj. koncové uživatele nebo podnikatelské subjekty).
2. Po zakoupení a uhrazení zboží Vám je doručena faktura prostřednictvím uvedené e-mailové adresy nebo jiný daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list a lze jím prokázat zakoupení produktu.
3. Objednáním a převzetím zboží od dopravce či dodavatele, odběratel souhlasí se Všeobecnými obchodními podmínkami i s tímto reklamačním řádem.
4. Nárok na uplatnění záruky zaniká pokud:
- · bylo zboží poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem). Zákazník není povinen toto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce (prostřednictvím telefonního čísla +420 733 744 700 nebo elektronickou poštou info@oslavparty.cz).
- · bylo zboží poškozeno mechanicky, neodbornou instalací, neúměrným zacházením nebo bylo vystaveno neodpovídajícím klimatickým podmínkám – doporučené zacházení s produktem je uvedeno na obalu výrobce či na stránkách našeho e-shopu u popisu prodávaného produktu.
- · zboží bylo poškozeno působením živlů (voda, slunce, aj.).
5. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení dané typem výrobku.
6. Kupující je povinen provést po převzetí zboží neprodleně řádnou přejímku zboží a zkontrolovat druh, množství a jakost zboží. V případě neodůvodněného odmítnutí nepoškozené dodávky a vrácení do skladu prodávajícího, může prodávající uplatnit na kupujícím nárok na náhradu nákladů spojených s tímto odmítnutím.
7. Zboží, u kterého byly zjištěny vady při převzetí zboží od dopravce, je ve vlastním zájmu kupujícího, poškozené zboží nepřijímat. V případě převzetí již poškozeného zboží, nelze uplatnit nárok na reklamaci.
8. Zjevné vady zboží je kupující povinen uplatnit bezodkladně u prodávajícího. Tyto vady (budou-li shledány prodávajícím oprávněnými) budou prodávajícím vyřešeny nejpozději do 30 dní od doručení reklamace.
9. Reklamace za standartních podmínek vyřizujeme (prostřednictvím vydání informační zprávy na kupujícím uvedenou e-mailovou adresu) bezodkladně do 7 pracovních dnů.
10. Reklamaci kupující uplatní vždy písemně, není-li mezi stranami dohodnuto jinak.
11. K reklamaci zákazník použije reklamační formulář umístěný na našich stránkách.
12. Postup při vrácení poškozeného zboží:
- · zákazník doručí zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem a fakturou na adresu prodávajícího: Zuzana Doležalová, Trocnovská 1612, 580 01 Havlíčkův Brod, prostřednictvím přepravní služby.
- · vrácení zásilky nemůže být učiněno na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo zásilku odeslanou jako dobírka nepřevzít.
- · po navrácení zboží postupujeme dle reklamačního řádu. Pokud bude zboží shledáno oprávněně reklamovaným, výrobek prodávající vymění nebo opraví na své náklady (případně, dle rozhodnutí prodávajícího, vrátí kupujícímu peníze).
- · náklady spojené s odesíláním zásilky se nevrací.
13. Práva odběratele se řídí v případě koncového zákazníka Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. se všemi příslušnými novelami a zákony o ochraně spotřebitele.
Tento reklamační řád je platný od 1.11.2022